標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

請問我喜歡年紀大過我的女人是否有問題?

發問:

我今年35歲, 一向都喜歡年紀大過我的女人,但係唔知怎去結識她們? 請問這裡有沒有一些女性(介乎38-45之間)喜歡年紀少過她們又唔介意同我做朋友呢?

最佳解答:

請問我喜歡年紀大過我的女人是否有問題 ? 圖片參考:http://lanshinetweb.myweb.hinet.net/msn/cwwany/w0224.gif 你有你的自由與選擇權。 只要彼此真心相愛, 或你不介意 / 甘心在一旁默默的暗戀她; 又沒對任何人造成困擾或傷害 … 誰有空來管你的事 ? 即使不幸遇上興風作浪之人, 硬要多管閒事, 也總不成長年累月地對你纏擾不休, 他亦有累下來 / 轉移目標的時候 … 介乎 38 - 45 之間的多得很。 然, 大部份已非單身, 或有不愉快經歷。 她們雖然成熟 ( 但不是 100 % ) , 可是不代表她們願意騰出時間來照顧“朋友仔” 無論如何, 祝你早日找到稱心滿意的大姐姐朋友 ~

其他解答:

我做你朋友丫, 我都經歷過姐弟戀, 有興趣聽的話add我! yukikoujou@yahoo.com.hk|||||鍾意大過自己既女人冇錯亦好正常 你鍾意大過自己既女人可能係因為想被愛 因為如果你大過佢你就要照顧佢 如果佢大過你雖然你係男人但都可以得到較多既關心 唔知你係咪咁諗呢﹖ 哈只係一d個人意見~
arrow
arrow

    ttltlp7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()