標題:

hip hop 和 girl's hip hop?

發問:

兩者有mut分別ar 女仔係唔係應該學girl's hip hop?

最佳解答:

女仔係唔係應該學girl's hip hop? 答: 未必 以你上述這樣問, 我猜你該是初學這種dance. hiphop 和 girl's hiphop的分別係: girl's hiphop 比較女仔d , 可能跳起上來會sexy d. 動作吾會咁男仔. 其實我先幾年都有跳過, 不過可能我是先學hiphop的,所以我可能有點先入為主. 如果你愛跳舞的話,你什麼都會想試想學.遲早你都會學,不如你試堂啦 有d studio 可以給你買套票, 即"月票", 你跳咩都得,咁你咪可以用一張套票去上兩張來試下堂, 再比較其中的分別,這不是更實際咩!? 親身試堂吧

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

hiphop 係一個文..正確係freestyle hiphop 而girls hiphop 係 freestyle hiphop 其中一種style 而技巧上係基本上面有點兒分別的... 事實girls hiphop 係動作上多會表達女性性感既一面..但也會有剛強既表達, 所以除了基本up down 以外會有一點..為表達性感一面而有既技巧.. 主要就係多左呢樣野...但整體上大同小異..!! 令外無話應唔應該既...當然選擇自己最想學,最喜歡既舞來講啦!!!!!!!!!!! 如果仲有問題可以email 我 teddy219731@yahoo.com.hk
arrow
arrow

    ttltlp7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()