close
標題:

好多暗瘡 help me please

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我塊面好多暗瘡 尤其係左邊面 一碰水就超紅 天氣潮濕ke日子特別紅 睇過中醫 冇用 睇西醫有冇用? 睇西醫好得返ke機會率有幾大? 請不要給其他答案

最佳解答:

其實你可以試下我個方法先..睇下有冇效先去睇醫生 因為之前我個fd都係好多暗瘡..跟住佢去睇醫生 佢話佢食完醫生俾佢果d藥之後d皮膚會變到好乾 會有副作用 而且睇醫生又貴..睇完又要番去復診 我覺得對抗暗瘡最好既方法係飲檸檬水..你可以試下 哩個係我既經驗 我之前飲左好幾年.. 我記得我係前幾年開始飲.. 中學果時.. 我都有暗瘡.. 但唔算太多.. 我飲檸檬水飲左大約一兩個星期到..有d同學問我點解我d皮膚白左 起初我都唔覺.. 過左一排我都覺得自己d皮膚好左好多.. 皮膚白左..連暗瘡既印都淡左 飲檸檬水並唔係去茶餐廳叫果d檸水 係要自己整嫁.. 每日大約2000c.c.既水..我唔記得左c.c.係咪等於ml 其實大約得嫁啦 2000c.c.既水..加入半個檸檬(既汁) 其實個味係好淡好淡.. 我記得之前d人話好酸.. 但我自己就唔覺..因為其實真係好淡好淡..已經好有效果 不過d人話如果你真係覺得好酸..可以加少少蜜糖 就唔好加糖..因為糖唔係咁好.. 加蜜糖就好d.. 不過我自己就咩都冇加..因為我覺得ok 真係好淡好淡.. 大約過左一個星期到自己就可以感覺到皮膚係好左 最後我想講我岩岩系上網check過檸檬係有維他命C 可以收善肌膚問題(美白)、疲勞、高血壓、宿醉等等.. 常吃可以減肥,通氣,安胎,治膚斑,其葉功能止咳 網址係 http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7006083105836 你可以去睇下 其實哩個檸檬水方法係我好細個果時系ak個網到見到.. 我仲記得有一次睇一個台灣節目..話阿張柏芝每日食一個檸檬 可以令到皮膚咁好.. 但我就覺得真係成個檸檬食就太誇張..而且仲食成個 2000c.c.水加半個檸檬就ok 仲有就係少食d刺激既食物..好似煎炸既食物..仲有辣野 哩d最好就唔好食.. 為左有好既皮膚...忍一排都值得既 仲有就係訓覺係好好好好重要!! 我發覺訓多個十個鐘..皮膚真係會好好多 不過我覺得你宜家可以最緊要試下飲檸檬水先 2000c.c.既水..加入半個檸檬(既汁) 真係一個星期到就見效!! 我既經驗 keep左飲一排試下睇下有冇效 成本又低

其他解答:

如果你整穿左粒暗瘡之後唔理佢就會好易有印, 如果你想快D好既話, 我建議你用完洗臉奶之後再用糖洗面, 因為據講糖有幫助傷口復原既功效, 我都係過來人, 額頭成日生細粒粒, 有時仲有大暗瘡, 唔整佢都會紅紅地 我用完糖洗面之後, 唔單止少左暗瘡, 因為糖係一粒粒咁, 有埋磨沙去死皮既作用 我媽都話我少左好多暗瘡同粒粒, 額頭平滑左 連毛孔都好明顯地細左! 有D人見到仲話我白左添! 之後我再自己將糖溶左變糖水, 一得閒就用化妝棉濕D放係暗瘡患處 我覺得更有效! 我未用糖之前, 每過一晚, 不論大小都會生返五六粒暗瘡, 做極MASK都冇用, 用糖之後生一兩粒咋! 仲要係細粒個D! 皮膚仲好左好多! 希望可能幫到你啦, 糖又平又方便, 家家戶戶都有, 唔知張羅洗錢買暗瘡膏!!|||||生暗瘡可能係分泌失調 跟住就面部油脂過多 整到暗瘡出黎 你可以試下飲d蘆薈汁,調理身體好有用既 or試下一隻康寶萊出品既蘆薈 口者喱 佢會整到無咁紅架 e+有得免費試用3次,試到效果ok先買,效果唔ok就唔買 想虐既話搵我 errol_lau@yahoo.com.hk|||||你這個問題好易解決的 你找我吧,我俾心得你吧 msn: redstrawberry1822@hotmail.com|||||no need 睇 doctor ga! 我自己都試過,塊面d粒粒又紅又腫,後尾好返之後d暗瘡印好明顯,深紅色,一撻撻,不過呢家好左好多,我食左月見草油一個月度啦!明顯個人會覺得暗瘡小左,暗瘡印會變得淡左(朋友同事都覺得) ------,尤其本身有濕疹問題而更好,因為可以平衡返皮脂分泌 ---其實月見草油並唔駛買太貴,有500mg都好夠!如果係讀書壓力大,可以配合埋b雜,對皮膚健康之餘仲可以減壓提神(我食個隻個牌子係屈臣氏有得買,係橙橙地,e字頭+c,效果唔錯) ------如果只係有暗瘡印,可以早晚用白砂糖洗面,用水沾濕,在面上按摩一分鐘左右就用水洗淨,減淡暗瘡印之餘仲可以滑d(保持用一個星期,有效果見到) 以上都係本人試過,几有效果,希望幫到你啦 ps如果係有傷口既話就用鹽消炎先,我媽咪用過都話得(佢都係好似你咁)
arrow
arrow

    ttltlp7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()