close
標題:

北京同仁堂口服丸...點食架????

發問:

北京同仁堂口服丸...點食架??? 兵乓波咁大粒... 用法用量 日服一次一丸, 日服一次 我一打開個盒仔...見到粒野...唔知點好... 檸又檸唔開...成層立係面...攪唔掟佢...幫忙教教我...謝謝= =' 更新: 開到啦...手指紅晒...咁我要食晒佢嗎??好多粒...定係食一粒???

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

咁啱既!我又係食緊喎!唔好擰,亦唔駛掟佢!用手指公禁落去中間條邊邊,咁就會自己打開架啦!

其他解答:

日服一次一丸, ========日服一次照方單食。 開到啦...手指紅晒...咁我要食晒佢嗎??好多粒...定係食一粒??? =====如似綠豆大=食三分一,
arrow
arrow

    ttltlp7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()