close
標題:

我之前自慰....搞到E家好急尿....救命!好辛苦...

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我之前一日自慰左三次.... 跟住即刻好急尿.... 去極都去吾散感.... 柯尿又有小小熱! 睇E生話我係無菌性前列線發炎...(CHECK過哂冇菌) 但係我覺得咁細個應該冇物可能...(13歲) 会吾会係腎虛!??? 我夜晚特別急.....!!! 救我!!好辛苦!!!

最佳解答:

睇E生話係無菌性前列線發炎, 你應該相信他, 你細個並不代表不會有前列腺發炎 尿頻, 排尿刺痛, 這是都是前列腺炎的病徵, 服食抗生素有助你痊癒 暫時應避免自慰 会吾会係腎虛!??? 不會, 由於你仍年紀細, 正是初期發育 你由於自慰過多, 傷及前列腺, 嚴重時會神經衰弱, 削弱健康, 長高, 甚至影響心理發展 ... 若前列腺炎嚴重時, 更會導致精子的質素下降,造成不育 現在最直接影響身體的是造成尿頻, 易倦 … 當然沒有人想這樣, 建議你多做運動, 發洩你的精力, 出一身汗, 回家都累了吧, 根本不會有雜念建立自己多方面的活動 ... 做義工, 打波, 跑步, 參加教堂活動, 又或者多跟朋友出去, 去哪裡都好, 逛商場, 看表演, 步行回家, 減少自己在家中的獨處時間,自然沒機會自慰 若午夜突然有此雜念而瞓唔著, 可飲一小杯冰水, 冰水洗面或冷浴, 冰敷額頭發給自己降溫

其他解答:

但我已經18.發育期有過!而且有尿頻等病徵!!!!會唔會大鍋d!!!!!!!
arrow
arrow

    ttltlp7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()