close
標題:

為什麼我為她做咁多野仲要咁對我

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

如題, 忠心係錯的嗎,忠心真的係有錯? 我沒試過對唔住佢什之我為她做牛做馬,有一次我遇到她的好朋友,說我非禮人,她在信!!!(我沒有試過非禮人)後來,她對我的態度開始下降,還了分手。 我開始對所有「朋友」有很大的戒心! 我以後唔會信人,愛人。 更新: 我d好兄弟話佢仲有dd愛我(個bother佢一定唔會昆我)

最佳解答:

忠心系冇錯 , 通常愛一個人都會甘做 ! 但你對佢態度系有問題 : 你系佢男友吾系佢下人 / 亞四 , 吾應該下下做牛做馬 , 聽晒佢講野 , ( 冇左男仔尊嚴 / 主見 ) 一段感情吾系永遠單方面付出 ! ( 佢仲有dd愛我 ) ? 系愛你當初就吾會信佢朋友都吾信你LA ? 佢重友情多過愛情 , 更系是非不分 ! ( 佢朋友講咩佢就信咩 ) 冇諗過還你一個清白 , 冇同佢對則 !

其他解答:

這裏可以幫到你 http://yahoniau.v56.host11.net/yahoo.com.hk/hk/auction/178987536|||||忠心冇錯, 既然你為佢做咁多野,佢唔識珍惜, 點解你仲要下下為佢諗? 點解唔揾一個會為你諗既女朋友?|||||既然佢唔信任你 你仲鐘此意 唔覺得自己好傻咩|||||>我以後唔會信人,愛人。 首先,你做咩打e句 咁你真係要咁ge,做咩仲要打e個post 佢可能係度試你咩反應 講真你真係冇諗過你做過d咩 一口咬定係e件事?|||||佢咁做可能唔仲意你架啦,,,佢就叫佢個FD做戲俾你睇,,想你同佢分手,,
arrow
arrow

    ttltlp7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()