close
標題:

bb龜吃什麼

發問:

bb龜吃什麼 為什麼我餵了bb龜吃了龜糧給牠吃,牠一顆也不吃呢﹖ 更新: 請快回答我﹗

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你係唔係新買? bb龜不吃龜糧 , 你可以給牠一些生或熟的牛肉給他吃(最好是生的) , 少少就 可以 , 先看看牠吃不吃. 如不吃 ,就喂少少雞肉,一定要廋的! 龜喜歡吃肉~

其他解答:

你的龜係水龜還是陸龜? 水龜我唔識餵什麼 陸龜就餵陸龜糧,間中餵紅蘿蔔,千其唔好餵many汁嘅野 因為好少有食meat嘅陸龜,so,我唔打出唻啦,bye 2009-11-01 17:50:37 補充: 你可以去http://turtles,chanvincent.com到瀏覽吓 2009-11-01 17:59:54 補充: 陸龜仲可以餵芥菜同芥蘭葉唻取代龜糧|||||我建議你嘗試餵魚仔或蝦仔,要多完化嘅食物,例如:蔬菜,蝦乾......但千其唔好餵紅蟲,因為bb龜食咗之後會容易死?!我想問你兩句話,你系唔系新買番嚟呀?系唔系未適應環境呀?|||||龜糧最好大d先喂啦 因為細龜仲好細膽 暫時喂魚 蝦肉(生 熟 都ok) 唔建議喂牛肉 第一生的牛肉有好多對龜有害的菌 第二牛肉有可能引致距腸炎因為細龜免疫力好低 第三會對龜龜壽命大減 養龜唔建議谷,應該由距最中意食噶野到慢慢適應唔同噶野食
arrow
arrow

    ttltlp7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()