標題:

It's not over

發問:

我想知chris daughtry 既It's not over 既歌詞 同中文解釋 thx

最佳解答:

Chris Daughtry It's Not Over Lyrics (原文) I was blown away What could I say It all seemed to make sense. You've taken away everything And I can't deal without. I try to see the good in life. But good things in life are hard to find. I'll blow it away, blow it away Can we make this something good? (Well I'll try to do to right this time around) It's not over, I'll try to do it right this time around It's not over There's a part of me that's dead and in the ground. This love is killing me But you're the only one It's not over. I've taken all I can take And I cannot wait We've wasted too much time Being strong, holding on Can't let it bring us down My life with you means everything So I won't give up that easily I'll blow it away, blow it away Can we make this something good? Cause it's all misunderstood (Well I'll try to do to it right this time around) Let's start over, I'll try to do it right this time around It's not over There's a part of me that's dead and in the ground. This love is killing me But you're the only one It's not over. We can't let this get away Let it out, let it out Don't get caught up in yourself Let it out. It's not over We'll try to do to it right this time around Its not over There's a part of me that's dead and in the ground. This love is killing me But you're the only one It's not over. Lets start over Its not over Yeah yeah This love is killing me But you're the only one It's not over Chris Daughtry It's Not Over Lyrics (翻譯) 我是風吹走 有什麼可說 這一切似乎是有道理的。 你帶走一切 我可以不處理,沒有的 我試圖看到良好的生活情趣。 不過,好東西,在生活中也很難找。 我將打擊扔掉,打擊走 才能使這一件好事嗎? (以及我會嘗試這樣做,以正確的,這一次) 這不是結束, 我會嘗試這樣做是正確的,這一次 它還沒完 還有的一部分,我的死與在地面上。 這愛是讓我震驚 但您卻只有一個 這還沒有結束。 我已經採取了所有我能 我也不能再等下去 我們已經浪費了太多時間 機動性強,穩住 不能任由它為我們帶來下跌 我的生活與你的一切手段 所以,我不會放棄,這很容易 我將打擊扔掉,打擊走 才能使這一件好事嗎? 事業,它的所有誤解 (以及我會嘗試這樣做,以正確的,這一次) 讓我們重新開始, 我會嘗試這樣做是正確的,這一次 它還沒完 還有的一部分,我的死與在地面上。 這愛是讓我震驚 但您卻只有一個 這還沒有結束。 我們不能讓這脫身 讓出來,讓電腦離開 不要陷入了自己 讓電腦離開。 它還沒完 我們會嘗試做的是正確的,這一次 其不超過 還有的一部分,我的死與在地面上。 這愛是讓我震驚 但您卻只有一個 這還沒有結束。 允許重新開始 其不超過 是啊是啊 這愛是讓我震驚 但您卻只有一個 它還沒完

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow
    全站熱搜

    ttltlp7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()