close
標題:

about psp 的改機, down game問題!!!

發問:

我想問下, 部psp改左機之後(1.5), 之後我諗住想 down game 玩.1) 邊到可以 down d psp game 落黎玩牙?(免費) thx~ 除左BT, 有無其他地方可以down 到game落黎玩?(免費) thx~ 可以被d link 我試試嘛? 唔該晒~2) 有無 monster hunter 1and 2 的 link牙? 我意思係指被條link我down game 落黎玩!! thx~3) 我想問我down左個 game落黎, but 要點樣放落部 psp 先至可以玩牙? 係咪用條 usb 將隻game 放落部psp就得牙? 有無咩特別野要注意牙?4) 我想問下咩係... 顯示更多 我想問下, 部psp改左機之後(1.5), 之後我諗住想 down game 玩. 1) 邊到可以 down d psp game 落黎玩牙?(免費) thx~ 除左BT, 有無其他地方可以down 到game落黎玩?(免費) thx~ 可以被d link 我試試嘛? 唔該晒~ 2) 有無 monster hunter 1and 2 的 link牙? 我意思係指被條link我down game 落黎玩!! thx~ 3) 我想問我down左個 game落黎, but 要點樣放落部 psp 先至可以玩牙? 係咪用條 usb 將隻game 放落部psp就得牙? 有無咩特別野要注意牙? 4) 我想問下咩係 iso 牙? (可以詳細解釋嘛, thx~)

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

改左機之後仲係1.5?不是3.4(最新)咩...? 1,2) down d psp game 係foxy打psp game(之類字眼)之有一大堆, 好似天地之門, monster hunter,蜘蛛俠等都有, d有好多forum都有game dl, uwants就係一個例子 3)你買張memory stick(建議2GB),跟住開呢d file: 入[我的電腦]→[卸除式磁碟]→開file 1.PSP, 2.MP_ROOT(for video的) 係[PSP]女面就開[PHOTO], [MUSIC], [GAME] 再係[GAME]開[UPDATE] 番去[MP_ROOT]開個[100MNV01] 4)ISO係psp遊行主程式檔(cso係壓縮左咁解), 換而言之啫係個game lor

其他解答:
arrow
arrow

    ttltlp7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()