close
標題:

籃球犯規1問...請大家快d答呀~!!!!

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我同fd打波..佢跳起黎射.我去block..佢射左出去我先打到佢手.算犯規嗎? block人同偷波hi到佢手指計foul嗎?

最佳解答:

兩個都有foul呀.... 第一:打手...如果係搶籃板打到就冇野....但係你唔係... 第二:都係打手..不過....如果只係手指hi到DD的話...評判就應該唔會甘清楚..所以打正式比賽就多數FOUL唔到你...但唔代表冇FOUL......打街波...人地foul你...果D人小氣...or..同你地有D衝突... 所以小小野都foul...我打街波我成日都係hi到對方小小的...但都冇foul...但係人地要foul..你都要認...的確有得foul 希望幫到你

其他解答:

如果佢係射入?籃你先打佢隻手,那不算犯規。|||||打籃球不能有身體接? ^^^
arrow
arrow

    ttltlp7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()